May 4, 2011

Re: hair product

assalamualaikum kawan2...

bertemu kembali dalam rancangaaaannn... bebelan ku..bebelan mu jua!!!..hahaha...bila masa laks aku buat rancangan nih??? berangan lebeyyy..hehe..x kisah la... yang penting kali ni aku nak sembang pasal syampu pulak...ha..kenapa pilih tajuk syampu?? dah masalah yang aku alami skang ni bab rambut..so penawarnya mestilah syampu kan..x kan aku nk cite pasal facial foam pulak..kan tak sesuai tuh.... (",)


okes...sebelum-sebelum ni kan aku ada cite pasal masalah rambut..klu x tau buleh rujuk sini... lepas besalinkan iman yang comel dan kiut miut tu...aku pasan...rambut aku dah makin banyak yang gugur... dan perkara ini sangatlah mendukacitakan jiwa kewanitaanku yang agak sentitip nih.. oleh kerana perkara a.k.a masalah tersebut perlu ditangani dengan kadar yang segera... (pehal lak tetiba jadi ayat skema nih) ... dengan kemudahan yanga ada...aku pon menggodek la en. google untuk mencari-cari jawapan kepada permasalahan ini... cari punya cari punya cari..berapa banyak cari daaaa... akhirnya aku nekad untuk membeli shampoo ini... 




...


...


...


...




Schwarzkopf BC Q10 Time Restore Shampoo

Description
Shampoo:BC Time Restore Q10 shampoo gently cleanses with a rich, creamy lather; caring for coarse, brittle hair without overburdening normal to fine hair.
Conditioner:
BC Bonacure Time Restore Conditioner contains Q10-Collagen-Technology to replace missing Keratins and strengthen your hair from the inside, thus leaving you with healthy, shiny & resilient hair for timeless beauty.

Mature and fragile hair loses valuable Keratins vital for your hair's health, strength and appearance. BC Bonacure Time Restore Q10 Conditioner stimulates the hair roots to activate production of the two keratins that subside over time and strengthen your inner hair’s structure.

Ingredients
Coenzyme Q10 - Reactivates the production of two essential Keratins that has slowed down over time.

Collagen, a structure protein that is well known for its tensile strength, provides elasticity and refills damaged parts in the hair structure that have occurred over time.
Amino acid Glycine deeply penetrates and strengthens the hair.

Direction for use
Shampoo:
- Apply to wet hair and massage.
- Leave for 1 minute then rinse.
- Condition as normal.

Conditioner:
- Apply to damp hair, massage thoroughly.
- Massage in and leave for 2-5 minutes.
- Rinse out.


Size
250ml (Shampoo)Conditioner (Conditioner)
shampoo ni aku beli kt satu kedai kt jusco S2... memula aku ingat nak beli  BC Hair & Scalp Shampoo ...tapi setelah diinterview oleh amoi yang cantik manis tu, beliau telah menyajeskan (bahasa yg baru aku cipta sebentar tadi) supaya aku cuba shampoo nih memandangkan rambut aku jenis kering..so aku pon beli la... masa aku beli ni RM70.00 buy 1 free 1..jadi aku pon beli la skali  perapinya macam pic kt atas tuh ...

masuk hari ni dah bape hari yer aku guna?? owhh..dah lupa la.. :p   tapi dah nampak la kesannya... keguguran rambut yang melanda dah berkurangan... yeaaa....yippie2...sambil wat aksi melompat ala2 chi sangat suke... seb bek la produk ni sesuai ngan aku..hehehe..x sia2 aku menabung kat kedai tuh..hahaha .. tapi bila dah beli...baru jumpa ada satu web..dia jual online...huhu..xpe la..len kali aku nak beli kt situ plak... haa..kalau ada sesapa yang ada masalah yang sama cam aku nih..buleh la kot try guna shampoo nih...  jangan cari kt watson@guardin yer..memang x jumpa..tapi biasanya kat salun ada jual..xpon buleh je beli online kt    hairdessing.com

 perasaan aku skang ni...lega la...dah selesai 1 masalah...untuk masalah2 yang lain..akan ku cari penawarnya kendian la yer... hehehe... ok la..tu je bebelan aku untuk petang ni..dah hampir 4.30pm..nak kemas barang..pastu apa lagi..balik arrrr... huhuhu....


sebelum tu..sila baca penyataan dibawah ini yer....



***pssttt:

perlu diingatkan....apa yang aku taip kat sini adalah pandangan dari seseorang (aku la tuh) yang bukanlah pakar dalam bidang yang dibicarakan.. apa yang aku guna/pakai, kesannya mungkin tak sama dengan orang lain..sesuai ngan aku..tapi mungkin tidak untuk orang lain..dan aku tak dibayar untuk mempromosikan benda2 ni sume.. sekadar pandangan sendri je ..



harap maklum yer...  sekian.. mekacehhh ...!!


owhh..seblum itu..pic kt atas tu aku copy dr hairdressing yer...t la aku snap shampoo kt umah tuh...  :p


babaiiiii....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...