May 4, 2011

lip balm elianto

slamat pagiiiii...teman adik disini...bangun dengan riang.....bermain bersama..ayuhh...(sila nyanyi guna lirik lagu iklan pampers)...

hehe..pekehal lak pepagi dok nyanyi lagu pampers plak nih...hahaha... nampak sangat kesengalan aku....:p yang sebenarnya nak cite pasal semlm punya cite...

haaa... sebetulnya...semlm kitorang kua makan kt pizza hut sempena sambutan hari ibu..walaupon hari ibu bukanlah semlm tapi memandangkan semlm je yang semuanya ada kt umah xde koje@xde xtvt..so..terpaksalah sambutannya diawalkan..heeee.. tak kisah la kan... janji dapat makan...nyum2... 

lepas makan tu..alang2 dah dtg jusco...xkan la trus balik kan.... bak kata adik ipar den..dh sampai sini..apa lagi...jalan2 ar... hehe.. dan aku pulak..memang pantang kalau datang jusco ni..ada je benda aku nak beli..padahal sebelum datang tu dh set dah.. tak mau beli apa2 la...alih2...sangkut jugakkkkkk ..hampeh tol aku nih..hahaha...

tapi xde la beli banyak pon..aku beli lip balm je haaa.... ikutkan dh lama sangat aku tak pakai lip balm .. dulu2 penah gak try nivea nye...vaseline pon penah gak... tapi ntah mana ntah aku letak...so semlm aku pon saje2 je la masuk kt elianto..belek sana skit..belek sini skit..belek situ skit... last2...terbekenan la kt lip balm ni... kebetulan hari tu aku pnh baca kt satu blog..apa ntah namanya..dh lupa jugak..bagus jugak lip balm dari elianto ni..so aku pon nk gak la mencubanya... lip balm yang aku pilih adalah yang ini 

 Sunscreen lip balm
spf 30
01
Rasberry
RM8.00 je

pagi ni try pakai...mmm..best jugak...harap2 sesuai le ngan bibir ku yang seksa nih..ahakzzz...korang nak cuba tak?? kalau rasa nak beli. tapi malas nak p outlet elianto....buleh la beli kat sini

aa...pic kat atas tu cam bese la...aku copy dr en.google...pic yg betul aku dah snap mlm tadi tapi lupa bawak .. hahaha... sengal lagi aku rupanya...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...