Apr 28, 2011

rambut gugur

humang haiii....2-3 bulan ni sgt tensi coz rambut byk sgt yg gugur ke bumi... tgk sana nampak rambut..tgk sini ada rambut..selak pintu...rambut lagik..atas bantal penuh rambut...aaaaarrgghhhh..tensionnnnnnnn..... kalau rambut aku ni tebal x hingat xpe gak....ni dah la mmg nipis...rambut pon ciput jerkk... huhuu..dh mcm org kena leukimea jerk( btul ke tidak aku eja nih)...

dh byk product  aku try tp takat ni xde yg ok pon.... ermmfff..... org kata mmg normal klu pas besalin rambut gugur .. tapi klu dh byk sgt..seram jugak kan.. . nk guna produk apa lg nk bagi rambut ni kukuh cam tembok batu yer?? 


tgk rambut hubby lebat jer... jeles sungguh ... kalaulah boleh amik rambut dia yg byk tuh taruk kt kepala sendiri..dh lamo dah den buat...hehe...seb bek x buleh..so..selamat la rambut dia dari menjadi mangsa keadaan... 
orang kata..guna syampu bawang  ok..aku dh try..camtuuuuuu jugak... pakai tonik...pon x jalan..tang tuuuuuuuuuuu jugak... guna syampu herba... sama jugak....huhuhu....nk pakai apa pulak la kali ni....?????
help me....rambut ku..jangan tinggal dakuu...... :(

4 comments:

LydSunshine said...

jgn guna hairdryer. jgn simpan rambut panjang sgt.. kalo selalu gugur, potong pendek dulu. nnt dh lebat baru simpan pnjang semula.

kyo said...

lydsunshine...

mmg x guna hairdryer... dh potong pendek tapi masih jugak gugur.... apapun..mekaceh atas nasihat (^_^)...

Jia said...

jgn pki hairdryer,,,,
pki kipas bosa aje...

kyo said...

owhh..jiran saya dah muncul..hahaha...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...