May 4, 2011

apa motif aku sebenarnya???

aku lupa satu perkara.. semalam en. hubby ada cite..dalam perjalanan dr umah nak ke umah mak dia merangkap mentua aku la... ada satu kemalangan ... kereta perdana langgar motor... silapnya yag drive kete tuh p langgor lampu merah... apa lagi...gedegang la... teruk gak penunggang motor tu punyer motor... habih jahanam motor dia.. seb bek la yg bawak motor tu x cedera parah... yang driver perdana tu pulak pompuan melayu... gabra giler dia... maunya tak gabra...dah la ko langgar lampu merah satu hal.. langgar orang lagik dh dua hal... buat jalan kt situ jem kejap apa ke hal..??? kan dah nyusahkan orang...nyusahkan diri sendiri.. 

bila jadi kes2 mcm ni ramai la yang dok cakap2..orang pompuan kalau bawak kete ..huh..tak hingat ... itu la ini la.. macam tu la macam ni la... langgar tu la langgar ni la.. pendek kata banyak yang negatif le...  

kesudahan kemalangan tu tak la pulak aku ikuti..hahaha.. apa motif aku  sebenarnya nih?? huhu...mmm.... cuma aku rasa kemalangan yang jadi ni bukanlah  sebab pompuan.. sikap pemandu tu la... tak kira laki ke pompuan.. klu dah masing2 nak buat kepala sendiri kat jalan raya... maunya tak xcden... 

satu lagi yang paling hangin bila drive..orang blakang pasang lampu tinggi..macam la kete dia sorang je kat malaysia ni  yang ada lampu tinggi... sakit mata tau tak!!!

walaupon aku ni tak pandai bawak kete ..kantoiii... tapi sebagai co-pilot  yang tak menyumbang apa2 pon kepada pilot..aku pon marah gak tau... duk seblah..sakit mata ni kena silau lampu...

so..apa motif aku taip kisah nih? ntah!!! aku pon taktau..korang carik la sendri... heeeeeeeee  (*_*)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...