May 14, 2011

Review: E.H Magic Bubble Peeling

Yang sebenarnya.. produk ni dah lama aku beli (boleh baca kat sini).. tapi lupa nk guna.. dan hari ni baru la teringat....hahaha.. apa la.. tapi tak kisah la kan.. rasanya dah ramai yang buat review pasal bubble peeling dari Etude House ni.. tapi takpe la kan.. ni review versi aku.. ok.. meh aku bebel sikit pasal benda alah ni... 


 Etude House Magic Bubble Peeling
RM41.90 - after less 30% RM 29.33



ok.. ni la rupanya.. aku amik sikit letak kat tangan.. urut 3 minit.. jadilah macam kat bawah ni

 hah.. nampak tak?? tu la sisa-sisa kotoran yang tertanggal.....bila dh selesai step ni.. bilas dengn air suam..  aku malas.. guna air sejuk je... tapi jangan la pulak korang guna benda ni kat tangan.. sila guna kat muka yer.. ni aku kasi contoh jer tau... dan hasilnya?? bagi aku agak memuaskan.. lepas dah cuci bersih. dah lap.. dapat rasa kulit muka tu licin jer.. kiranya berbaloi la aku beli benda nih.. kalau korang nak cuba.. silalah buat lawatan ke Etude House berdekatan anda yer.. (:


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...