May 30, 2011

dah berapa lama ye aku tak update blog ni?? malas betul !! kalau nak diikutkan, ada banyak benda aku nak bebel tapi dua tiga pat lima nam tujuh lapan sembilan seploh dan seterusnya hari ni aku memang malas tahap gaban.. semalam dah nak buat satu entry..tapi akhirnya aku tak buat jugak..huhu.. ni pepagi ni aku bebel sikit-sikit je la.. 

walaupon bukannya ada sape nak baca blog aku ni, tapi demi diri sendiri,  buat la jugak. tapi pepagi buto ni nak cite pasal apa?? sarapan?? makcik kat cafe tu pon sibuk dok ketang ketung lagi kat dapur.. nak cite pasal produk.. aiseh.. malas la pulak nk upload gambar.. apa yer?? jap lah aku pikir nak story pasal apa.. m. m. m. m.. jap yer.. aku tengah pikir nih... m. m. m....... 




.




.




.




.




.




.




.




seketika  kemudian




.




.




.




owh..maaf la .. sampai skang aku tak tau nak cite apa..heeeeeeeeee



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...