Jun 11, 2011

roti aiskrim goreng



ikutkan dah lama sebenarnya aku nak cuba buat roti asikrim ni .. tapi asyik lupa jer.. bila beli roti.. aiskrim takde .. dah beli aiskrim, roti pulak habis. dan begitulah seterusnya.. pastu.. semalam aku buka peti ais.. wow!!  ada aiskrim.. tgk pulak atas meja.. nampak roti 3 keping.. .. ... dan ..  bermulah episod baru.. aku..aiskrim dan 3 keping roti...hahaha.. apa punya tajuk daa...... tapi takpe lah.. resepi ni sebenarnya aku tengok kat web myresipi.com 

menu ni dari princessharyati .. memandangkan roti cuma ada 3 keping ajer.. tu yang jadi macam gambar kat atas tu.. satu bulat, satu segi3. kira oklah.. terima kasih banyak-banyak kepada beliau kerana sudi berkongsi resepi yang mudah dan sedap ini. tapi tu la.. tengah  syok dok buat sekali iman bangun daaaaa... terpaksalah aku stop. tu yang prosesnya hanya sampai kat kelim ajer.. tak sempat nak goreng.. dan sampai hari ini.. roti aiskrim ku ada je kat dalam peti ais tu ha... ntah bila la pulak aku nak menggorengnya..huhuhu.. nanti la aku goreng.. kalau korang nak tau macam mana nak buat.. klik sini yer..


2 comments:

Beeha B. said...

aik..baru je buat hari tu ...hahah..belum publish pun lagi..hee..

kyo said...

beeha.. sedap kan?? kalau makan kat luar Rm2.50 seketul klu tak silap ..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...