Jun 14, 2011

aduh !! sakit kepalaku...

dua tiga hari ni agak lemau sedikit.. dengan keadaan diri yang tak berapa nak sihat, dengan kerenah iman yang meragam, aku agak kepenatan. nak buat entry pon macam takde masa walaupon dalam sehari tu memang dah sah-sah 24jam. tapi nak taip entry dalam 15-30 minit pon macam tak cukup ruang je..  ke aku yang tak pandai manage masa?? memang pon..hahaha..

minggu lepas ada lagi 2-3 resepi yang aku tak sempat nak taip, ada 2-3 produk yang aku beli pon tak sempat nak tulis. bila diserang sakit kepala ni susah sikit nak mengadap pc lama-lama.. sakit mata yang akan membawa kepada sakit kepala yang berpanjangan.. 

dan sehingga ke saat ini, kepala ini masih berdenyut-denyut.....mmm... stop dululah.. nanti dah reda sambung balik...


1 comments:

shopping2u said...

smbung esok balik :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...