Jun 28, 2011




adakalanya aku rasa rindu pada  zaman kanak-kanak
tak perlu nak fikir nak kena buat itu
kenapa kena macam tu
zaman  kanak-kanak...
apa yang ada dalam kepala otak ??
fikir nak bermain dengan kawan-kawan je la
tak payah nak serabut kepala mikir
keje tak siap..
nak mengadap orang yang macam-macam kerenah 

kadang-kadang aku pelik dengan manusia disekeliling aku
pelik dengan sikap mereka yang sangat menjelekkan
kenapa perlu ada hasad dengki?
busuk hati? 
sedap sangat ke mengata orang??
sempurna sangat ke kau tu ??

mungkin dah menjadi 'makanan' diorang gamaknya
kalau dalam satu hari tu tak mengata orang.. tak 'kenyang' perut dia
buruk orang semua dia nampak..
busuk diri sendiri masih tak sedar-sedar..

sangat rimas berada di kalangan mereka yang merasakan diri tu macam bagus
dan aku akan cuba untuk tidak melibatkan diri dengan mereka ini
kecuali atas urusan rasmi...
rimas wehhhh !!!

stress




3 comments:

Mia said...

slm..kak..mia dah tukar url blog tau..
http://marvelikalife.blogspot.com

kyo said...

ok mis.. thanks bg tau akak :)

kyo said...

ehh.. mis plak.. mia...hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...