Apr 24, 2011

pesta buku...


When?

Date: Friday, 22nd April 2011 - Sunday, 1st May 2011

Time:
* Mondays-Thursdays (10.00am - 8.00pm)
* Fridays-Sundays (10.00am - 9.00pm)



           seperti yang sedia maklum... April 2011 ni akan diadakan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 @ KLIBF 2011.. tahun ni pon macam thn lepas jugak...masih lg bertempat di PWTC.. sape2 yang minat buku pasti x kan lepaskan peluang untuk kunjungi pesta ni... 


            kyo pon nak sangat pegi tp memandangkan keadaan skang ni tidak mengizinkan... terpaksa la tgk je poster tu..huhuhu....nak pegiiiiiiiii...


           kalaulah kyo dapat pegi pesta ni..gerai  yang kyo akan singgah pastinya gerai penulis kesukaan kyo...sape lagi kalau bukan Norhayati Berahim (NB)...byk lagi buku2 beliau yg  kyo lom beli... 


            kyo minat sgt ngan karya2 kak yati ni...semua novel2 beliau best2.. sarat ngan pengajaran..pada pendapat kyo tak rugi kalau kleuarkan sedikit duit untuk membeli novel2 beliau... 

             tapi ni pendapat sendiri la..orang lain mgkin x sama...apapun..kepada sesiapa yang ada masa terluang tu blh la jengah2 kan diri kt pesta buku kali. ni.. mana tahu mgkin ada sesuatu yang menarik menanti anda ... 


slamat berpesta (^_^)


            

3 comments:

Mia said...

ohhh..tidakkkkkkkk!!!.kenape sampai 1 may je???nak pegyyyyy!!waaaa...

kyo said...

mia:

haa..klu tgk kt website dia sampai 1st may jer( ke kyo yg salah tgk)??...nape x dpt pg plak?? duk jauh ka??

Mia said...

Mia habis exam 29 April..pastu balik rumah 30 April pastu plak mak Mia kate kalo nak gi jln kene tgg kakak pulak habis exam...T_T..mmg x pegy la namenyer...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...