Apr 18, 2011

isnin yg agak blurr


 ntah kenapa..hari ni mood x berapa nk hepi sgt.. mgkin sebab aku telah dijangkitan virus kot..hah??? virus apa??? aku kena selsema daa....aduhh..sgt x selesa..dh lama x idap..skali kena blh thn  gak la...kul seploh td nak x nak aku terjah gak la klinik panel tuh...sampai2 je ..aku pon dgn muka seposen isi borang trus naik atas... tunggu...menunggu.. dan terus menunggu... bila la nk sampai turn aku niii..... 

 pic dr google


dgn mood yg mmg dh x bape nk sehat tu...tersengguk-sengguk la aku dok kt kusi klinik... dan...akhirnya...setelah 1 jam 45 minit (klu g tgk wayang ni dh nk habis dah hokeeyyy)... tibalah giliran aku... skali g jumpa doktor... 5 minit je beb!!!!!! aiyakkk..!!! tunggu sikit nyer lama...ngadap doc tu 5 minit ja??  buang masa tol... sabo je la aku...

pas dh jumpa doc..cam bese la kan.. kena la trun bawah amik ubat plak (klinik ni blk doc kt tgkt atas).. bila nurse tu sebut je nama aku..aku pon dgn langkah longlai ala-ala lemah gemalai..trus amik n blah... sampai2 kt opiz...teruja la nk mkn ubat...skali tgk2... 1/2 papan je ubatnyer??  ada la 8 bijik camtuh (saving tahap dewa ...alahai kehun bebenoo.......... redha je la... sebab dah x tahan...cepat2 carik air...telan je la ubat selsema tu...seb bek panel xyah bayo...xde la ralat sgt..ekeke

dan mood aku di kala ini ---->>>>> masih lagi  blurr...dan ada kemungkinan ke -blurr"-an ini akan kekal sampai mlm nanti..hikhikhik 

yg pntg..skang ni aku tgu kul 4.30pm..pasai pe?? pasai dh mmg time aku blk la...mana buleh blk lmbt2...sian anak aku kt umah tu.. alasan nk blk on-time..haha


ok..sok lusa ke...mgu dpn ke...x pon bln dpn ke...aku merapu lagi..tu pon klu aku rajin la
adios..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...