Aug 11, 2011

hidup ini penuh bermasalah
adakalanya .. amat membosankan

mm.. dah tak ingat kat mana aku pernah baca penyataan di atas.
tapi kadang-kadang bila dipikirkan ada betulnya
selagi kita hidup.. memang pelik kalau masalah tu tak pernah hinggap kat kita
cuma kadang-kadang tu..bila terlalu banyak masalah yang menimbun dalam kepala otak yang tak berapa nak besar ni...
sedikit sebanyak terasa jugak kebosanannya
ada masanya rasa macam nak buat tak tau je tentang semua masalah-masalah yang ada
buat-buat macam ..seolah-olah takde masalah
tapi.. bila dibiarkan..masalah tu bukan boleh selesai sendiri pon..
silap hari bulan.. salah perhitungan..
makin berganda adalah..
mm..
masalah betul

oh ye.. kenapa tetiba aku cite pasal masalah ni haa??
nampak sangat aku ni banyak masalah..
hehe..
memang pon..
masalah aku sekarang ni..
apesal la aku ni malas sangat nak buat entry
aisshhh... pemalas betul..

ini pon dikira masalah gak kan??
owh..masalahnya...
mm..


2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

hihi...momoy ingatkan sis ada problem apa tadi

kyo said...

hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...