Jan 12, 2012

tahun baru yang tak berapa nak baru sangat

salam semua.. kita masih lagi di mood tahun baru kan?? walaupon dah hampir dua minggu.. rasanya boleh lagi nak wish hepi new year...

awal tahun macam  di tambah pulak dengan tahun baru cina yang bakal datang ... ramai jugak sahabat-sahabat saya yang bakal berkahwin.. 

buat mereka-mereka yang akan melangsungkan perkahwinan dalam waktu terdekat ni.. saya ucapkan selamat pengatin baru .. mohon maaf sebab tak dapat hadir kenduri korang.. rata-rata yang nak kawen  majlisnya semua jauh-jauh.. idok le saya larat nak datang.. apapun.. jutaan terima kasih kerana sudi menjemput hamba.. semoga persiapan yang dirancang berjalan dengan baik hendaknya.. insyaallah...

untuk sahabat-sahabat saya yang masih bujang trang tang-tang pulak.. jangan risau.. tahun ni siapa tahu.. mungkin anda akan berjumpa dengan si dia kan..hehe... andai kata belum ketemu.. jangan riso.. ada lah nanti.. jangan putus asa dan selalu berdoa semoga Allah temukan korang dengan insan yang benar-benar ikhlas... 

eh.. untuk sahabat saya yang sudah bertemu dengan cinta baru pulak.. tahniah saya ucapkan...  harap-harap jodoh yang datang tu adalah yang terbaik dan dipermudahkan jugak... seronok bila tengok kawan-kawan hepi dengan life masing-masing... 

dan yang masih kecundang atau kata lainnya.. baru lepas putus chenta ka... jangan sedey-sedey ok.. hidup ni kan macam roda .. ada suka.. ada duka... andai waktu ini anda dilukai.. jangan anggap dunia dah berakhir coz masih ramai lagi di luar sana tu yang tetap menyayangi korang... setiap yang berlaku tu ada hikmahnya... jadi jangan cepat putus asa ye...

 untuk diri saya pulak.... harap-harap kesihatan saya bertambah baik ... (:

akhir kata... (dah macam tulis surat pulak..hahaha) 

berhati-hati di jalan raya........... peace no war... :p


1 comments:

LydSunshine said...

Lamanya tak update blog. Bz ke? Entry ni penuh motivasi cinta. Heheh.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...