Jan 22, 2012

Gong Xi Fa Chai

rajin pulak saya.. pepagi lagi dah buat entry..hehe.. tiap kali Tahun Baru Cina.. selalunya saya akan ikut keluarga mentua baik kampung.. sama macam tahun-tahun lepas jugak.. apa yang best Tahun Baru cina ni yer? oh.. kalau tanya saya.. mestilah saya jawab.. cuti....hahaha... sebab bila cuti..
 bolehlah berehat sikit... (:

pagi ni nak kemas barang .. kejap lagi nak balik kampung.. sementara iman kecik saya tu masih tidur.. baik kemas cepat-cepat.. kalau dia dah bangun.. apa kerja pun tak boleh buat..hehe.. kepada kawan-kawan yang bujang.. kalau jumpa saya nanti.. sila jangan mintak angpau yer..(nampak sangat kedekut).hahahaha..

oklah .. nak merajinkan diri  sebentar.
... assalamualaikum...


1 comments:

LydSunshine said...

Happy Chinese New Year utk Iman. *utk iman sorang je tau. Heheh.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...