Mar 31, 2011

fuhhh

mak aihh...!! punye la lama aku x up date blog..nama je ada blog tp x reti2 nk up date..huhu...ok le..ni aku tgh nk up-date la ni..walopon xde apa yg nk di update kan..hahaha...

mm... sejak  2 3 lapan menjak ni..x tau nape..tp yg pastinya aku dh tersuka (tersuka ok) kt brg mekap..ntah virus apa yg melanda pon aku xtau..tp yg pastinya sgt la gile tahap dewa nk beli brg2 mekap ni....nk2 g bila tgk etude house tu...wallaweehhhhh..tergoda siotttt....bila la  gamaknya aku buleh beli sumer2 benda alah ni yer... (sila rujuk en.hubby ye ana)..ekeke

x sabo rasanya nk g beli...bila dok baca komen2 psal brg mekap dr etude nih..sgt2 la tergoda...


pat la gaji......aku menanti kedatanganmu wahai gaji..ahakzz

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...